Kuriame Lietuvos ateitį
2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa
Europos socialinis fondas Sanglaudos fondas
Europos regioninės plėtros fondas
,,Atvirkščios pamokos“ metodo ir sistemingos individualizuotos mokinių pažangos stebėjimo sistemos taikymas mokinių individualiai pažangai“
Projektą vykdė Biržų „Aušros“ pagrindinė mokykla ir projekto partneriai: Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla, Biržų r. Vabalninko Balio Sruogos gimnazija, Elektrėnų savivaldybės Vievio Jurgio Milančiaus pradinė mokykla ir Klaipėdos rajono Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazija. Projekto esmė — sukūrus interaktyvų individualios pažangos vertinimo įrankį, paremtą mokinių pasiekimų lygiais pagal bendrąsias programas, ir taikant „Atvirkščios pamokos“ bei mąstymą skatinančius metodus atliepti skirtingus mokinių poreikius mokant matematikos pradinėse klasėse. Šiuo projektu buvo siekiama gerinti 1-4 klasių mokinių matematikos dalyko pasiekimus, suteikti ir išmokyti įvairių metodų, kaip reflektyviai, kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, gebėti teorines žinias pritaikyti praktiškai. Per matematikos pamokas buvo taikoma užduočių įvairovė, atliepianti skirtingus mokinių poreikius. Projekto naudingumas: Biržų „Aušros“ pagrindinėje mokykloje 1-4 klasių mokinių matematikos pasiekimai pagerėjo 10,31 proc.
Tikslas: įdiegti matematikos dalyko inovatyvią sistemingo individualios mokinių pažangos stebėjimo ir matavimo sistemą, įtraukiant mokymosi mokytis kompetencijos proaktyvų sistemingą ugdymą bei užtikrinti veiksmingą „Atvirkščios pamokos” metodo taikymą matematikos pamokose. Projektu buvo siekiama, kad per dvejus projekto įgyvendinimo metus 4 klasės mokinių dalis, kuri pasiekia aukštesnįjį matematikos gebėjimų lygį, padidėtų ne mažiau 10 proc.