Tai iniciatyva, kurioje įkvepiantis mokytojas skiria savo laiką jauniems, ir patyrusiems pedagogams. Čia susitinka patirtis ir entuziazmas – sukuriama mentorystės erdvė, kurioje galima mokytis vieniems iš kitų, augti ir atrasti savo kelią mokytojo profesijoje.
„Mokytojai vieni kitiems yra vertingiausias resursas. Be bendradarbiavimo mūsų augimas apsiriboja tik mūsų pačių perspektyvomis“ – sakė amerikiečių mokytojas ir poetas Robert John Meehan. Ši citata mane veža jau daugiau kaip 10 metų mokykloje. Vieni iš kitų galime ne tik daug išmokti, bet ir palaikyti, paremti, išklausyti – draugauti ir burti bendruomenę. Be galo džiaugiuosi VDU ir Lrytas mentorystės iniciatyva ir kviečiu prisijungti!“
„Dirbant mokykloje daug dėmesio skiriame mokiniams, tačiau svarbu skirti laiko ir kolegoms – ypač tiems, kurie ką tik pradėjo darbuotis ugdymo įstaigose ar ruošiasi šiam įdomiam, kupinam naujų iššūkių startui“
„Mokytojau, tavo siekis – mokytis visą gyvenimą. Ir tada tapsi savo ugdytiniams Dievo dovana. Ateik Mokytojau, pabūkim kartu, pasidalinkim šypsena, šviesa džiaugsmu, viltimi ir patirtimi“
„Vaikų ugdymas prasideda nuo laimingo, savo darbą mylinčio mokytojo. Jau daugiau nei 20 metų vadovauju komandoms, auginu organizacijas ir tikiu, kad tik pagarba, gebėjimas išgirsti ir pamatyti padeda atsiskleisti žmogaus potencialui. Tapdama studentų mentore, noriu dalytis patirtimi, padėti augti jauniems švietimo srities atstovams ir aktyviai prisidėti prie bendrų iniciatyvų“
„Būdamas mokytoju – pabrėžiu, kad ne dirbdamas, o būdamas mokytoju – prisilieti prie prasmės šaknų. Galimybė padėti vaikui augti, išmokti ir tobulėti yra prasminga“
„Mane motyvuoja mentorystės galia, darbas su žmonėmis, jų grįžtamasis ryšys. Mokytojai tikisi aiškumo, todėl svarbu žinoti, kodėl mes tai darome, kas bus gerai, jei tai padarysime, ir kas iš to. Tas aiškumas – tai kas įkvepia mane, ir komandą“
„Pradedančiam mokytojui norisi jausti, kad jis yra ne vienas. Todėl kritiškai svarbu, jog jaunasis pedagogas savo mokykloje turėtų palaikymą, mentorių. Jaunasis mokytojas jaučiasi neužtikrintas tame, ką daro, jis nežino, kaip elgtis. Tad noriu padėti jauniems žmonėms augti, parodyti kuo daugiau pozityvių spalvų pedagogikoje“
„Studijų pradžia nėra lengva, pirmieji mokytojavimo metai – taip pat, bet jeigu leidiesi būti vedamas širdies, viskas įveikiama, išmokstama ir įmanoma.Tad noriu padėti jaunesniems kolegoms atrasti savo stiprybes, pasitikėti savimi ir džiaugtis kiekviena akimirka mokytojo kelyje“
„Švietimas neturi turėti ribų. Tad man patinka dirbti su įvairiais žmonėmis, jiems padėti. Man patinka tokie, kuriuos gali mokyti, jie nuoširdūs ir principingi, laikosi vertybių. Kiekviename stengiuosi įžvelgti kažką, ko galiu išmokti, kaip būti geresniu. If you spot it you have it – jeigu pastebi ką turi kitas žmogus, vadinasi ir tu to gali išmokti“
„Ši profesija iš žmogaus reikalauja dviejų paprastų, bet kartu ir sudėtingų dalykų – nuolatinio tobulėjimo ir ryšio su mokiniais. Kitas įdomus mokytojo darbo aspektas, kad gyvai gali matyti, kaip auga ir tobulėja žmogus, ir dar prie to prisidedi.Tad ir mentorystės programoje noriu prisidėti prie jaunų mokytojų augimo“
Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.