18
Vykdant bangolaužių rekonstrukcijos darbus numatoma rekonstruoti esamus bangolaužius išlaikant dabartinį jų išdėstymą. Darbai apima bangolaužių gūbrio aukščio didinimą ir akmens metinių stabilumo užtikrinimą. Įrengtos povandeninės atraminės sienutės, sustiprintas bangolaužio akmenų metinys bei sutvirtinti bangolaužio šlaitai, kurie užtikrina pakankamą bangolaužių šlaitų stabilumą. Paaukštinti molai sumažina bangavimą uosto akvatorijoje esant didesniam bangavimui ir dėl to suteikia galimybę laivams įplaukti esant blogoms oro sąlygoms. Dėl to laivams nereikia laukti jūroje, auga uosto efektyvumas, mažėja laivų CO2 emisijos. Hidrotechnikos statinys rekonstrukcijos metu dar geriau pritaikytas visuomenei – pėsčiųjų saugumui įrengtos dvi žmonėms skirtos apžvalgos aikštelės, pandusas pritaikytas žmonėms su negalia.
Sumažinti bangavimo poveikį laivų judėjimui uosto akvatorijoje, taip sumažinant laivybos apribojimus ir padidinant laivybos saugumą.
Pagerinti jūrų transporto eismo sąlygas Klaipėdos uoste taip didinant uosto pralaidumą ir mažinant krovinių gabenimo laiko sąnaudas (kelionės kaštus) bei oro taršą.
Naujienos
Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.