Autorius
Aušra Kačinskaitė
NUOTRAUKŲ AUTORIUS
Genadij Ignatovič
METAI
2021
Mėsos gaminiai gali būti demonstruojami nauju ir patraukliu būdu. LION MAMA parduotuvės erdvė pakeičia įprastą mėsos pramonės stilių į erdvę, tinkančią tiek estetams, tiek mėsėdžiams. Norint sukurti išskirtinę ir šiuolaikišką parduotuvę, reikia derinti išskirtinę prekių kokybę su išskirtiniu, individualiu dizainu ir prekių pateikimu. Parduotuvės funkcinė erdvė efektyviai pritaikyta mėsinės veiklai, tuo tarpų parduotuvės klientų aptarnavimo erdvėje pritaikyti medžio elementai suteikia interjerui šiltumo ir svetingumo, o juodi akcentai naudojami siekiant vizualiai perteikti patrauklų, modernų ir vieningą vaizdą. Pagrindinis akcentas ir dėmesys sutelkiamas į siūlomus gaminius, kurie pateikiami, kaip vientiso interjero elementai. Meat products can be displayed in a new and attractive way. LION MAMA's store space replaces the usual meat industry style with a space suitable for both aesthetes and carnivores. In order to create an exclusive and modern store, you need to combine exceptional product quality with exclusive, individual design and product presentation. The store's functional space is effectively suited for butchery operations, while the wood elements used in the customer service area of the store provide warmth and hospitality to the interior, and black accents aim to visually convey an attractive, modern and unified image. The main focus and attention is on the offered products, which are presented as elements of a seamless interior.