„Kalbančios erdvės“

Autorius

Karolis Skirtunas. Darbo vadovas: Doc. Rokas Kilčiauskas

NUOTRAUKŲ AUTORIUS

Karolis Skirtunas

METAI

2022

Darbe analizuojamos dvi problemos: erdvių pritaikymas kurčiųjų poreikiams ir ugdymosi erdvių atnaujinimas, vertinant šiandienos poreikius. Šiuo darbu siekiau išanalizuoti kurčiųjų vaikų integracijos galimybes jiems nepritaikytose erdvėse. Remiantis išvadomis, galima sukonstruoti prototipinį, projektinį gimnazijos atnaujinimo projektą. Jame išplečiant erdvių panaudojimo galimybes, atveriant erdves platesniam bendruomenės naudojimui ir įgalinant įvairesnius mokymo ir mokymosi būdus. This work analyzes two problems: the adaptation of areas to the needs of the deaf and the renewal of educational spaces, assessing today's needs. With this work I sought to analyze the possibilities of integration of children with hearing impairments to spaces that are unsuitable for them. Based on the findings, it allows to construct the possible prototype of a gymnasium renovation project. It expands the possibilities of using spaces to a wider community usage and enabling a wider range of teaching and learning.

facebooklinkedintwitter